Jumat, 20 Januari 2012

BUKU MUKAMALAS #3-#2 & #1


Setiap awal tahun biasanya saya selalu membuat buku kecil ukuran A6, (kira kira 10cm X 14cm), yang berisi kumpulan sketsa atau coretan yang saya buat di tahun sebelumnya. Kegiatan semacam ini sudah saya lakukan semenjak 3 tahun yang lalu. Semua sketsa dan coretan itu saya pilah dan pilih kemudian saya susun menjadi sebuah buku, dan buku itu saya namakan 'Buku Mukamalas'.
Dan ini adalah beberapa cuplikan gambar dari buku mukamalas vol 03.



semua buku mukamalas ini di perbanyak dengan cara di potokopi, dan sampul depan ditempeli stiker bergambar karakter yang ada pada buku di edisi tersebut.

desain stiker untuk sampul buku mukamalas vol 03



dan berikut ini adalah buku mukamalas di tahun sebelumnya
'Buku Mukamalas vol 02'




desain stiker untuk sampul buku mukamalas vol 02




Buku mukamalas vol 01 adalah cikal bakal semuanya terjadi





desain stiker untuk sampul buku mukamalas vol 01




1 komentar:

DUŠKA ALŽBĚTA mengatakan...

Saya akan sangat mengesyorkan perkhidmatan pembiayaan meridian Le_ kepada sesiapa yang memerlukan bantuan kewangan dan mereka akan membuat anda berada di atas direktori tinggi untuk sebarang keperluan selanjutnya. Sekali lagi saya memuji diri anda dan kakitangan anda untuk perkhidmatan dan perkhidmatan pelanggan yang luar biasa, kerana ini merupakan aset yang hebat untuk syarikat anda dan pengalaman yang menyenangkan kepada pelanggan seperti saya sendiri. Mengharapkan anda semua yang terbaik untuk masa depan. Perkhidmatan pembiayaan meridian adalah cara terbaik untuk mendapatkan pinjaman mudah, di sini ada email..lfdsloans@lemeridianfds.com Atau bercakap dengan Encik Benjamin Pada WhatsApp Via_ 1-989-394-3740 Terima Kasih untuk membantu saya dengan pinjaman sekali lagi dengan sepenuh hati saya bersyukur selama-lamanya.